Agency guidelines

Regulile nu sunt distractive, dar ajută să mențină lucrurile sub control. Iar nouă ne place să fim organizați.

E vorba despre distracție organizată

Ce inseamna?

Da, suntem creativi, iar construirea de mărci este ceea ce ne place cel mai mult, dar să recunoaștem, o relație bună are grijă de comunicare, chiar și atunci când sunt implicați clienți și agenții. Fluxul nostru zilnic este ghidat de un set de valori și reguli la care ne pasă atât de mult, încât nu le putem păstra doar pentru noi.

1. Briefing

Primul lucru de care avem nevoie înainte de procesul creativ este scurtul. Este ok, nu te vom judeca dacă câinele tău a mâncat slipul tău, dar cumva trebuie să ne dăm seama împreună.

2. On Boarding

Întâlnirea noastră a fost un succes, ne plac unii pe alții, acum să lucrăm împreună. Veți primi un e-mail de îmbarcare menit să descrie călătoria proiectului dvs. și pașii aferenți.

3. Up To Discovery

Primul lucru de care avem nevoie înainte de procesul creativ este scurtul. Este ok, nu te vom judeca dacă câinele tău a mâncat slipul tău, dar cumva trebuie să ne dăm seama împreună.

După ce aprobați conceptul nostru strategic și vizual, toți suntem pregătiți cu pașii de descoperire. Practic, procesul de creație este pe cale să înceapă și suntem atât de încântați. Totul ar trebui să meargă așa cum am planificat dacă îl facem să funcționeze. Tată și soție, îți amintești? Împreună până la capăt (proiectului). Și, dacă mergem la acest subiect, fiecare relație are nevoie de un set de reguli. Îți respectăm pe ai tăi pentru că știm că vei face la fel. Verifică-i.

Proiect în devenire

1. Our Schedule

Creativele par a fi un fel de suflete hippie Woodstock. Dar știți, cu toții suntem ființe umane și avem nevoie de ceva timp de odihnă. Altfel nu vom fi artiști 100%. De aceea programul nostru de lucru este de la 9:00 la 18:00, de luni până vineri.

2. Fdbk Feedback

Nu ne fantoma, te rog, urâm semnul văzut. Haide, dă-ne un feedback și promitem să nu te deranjăm cu textele din noaptea târziu când vrei să stai cu băieții. Știți..Avem nevoie pentru a continua cu gestionarea cronologiei.

3. T/L Mgmt

Avem nevoie de feedback-ul dvs. în termenul convenit, deoarece, dacă nu îl primim, există șanse majore ca proiectul dvs. să nu fie livrat la timp. Unul dintre noi pierde bani, celălalt pierde timpul. Sau timp și bani pentru amândoi.

4. One to one

Discuția cu mai mulți membri desemnați înseamnă multe informații confuze, atât pentru noi, cât și pentru dvs. De aceea ne iubim managerul de proiect. Sandra, dacă vezi asta, te iubim. Ea este cea care păstrează toate datele pentru echipa creativă și colectează feedback numai de la factorii de decizie.

5. Budget friendly

Lucrăm în conformitate cu bugetul, atâta timp cât sunteți prietenos cu ceea ce am convenit. Imaginați-vă că vă răzgândiți după aceea și doriți friptură de vită în loc de supă. O supă cu adevărat de bun gust, dar totuși supă. Ne-ar plăcea să lucrăm în plus, dar bucătarul trebuie plătit pentru abilitățile sale.