Faza 1 - Rebranding
Este esențial ca fiecare proiect să înceapă cu etapa de branding sau rebranding. Iti recomandăm să nu sari peste acest pas sau să-l abordezi superficial, deoarece joacă un rol important în succesul afacerii tale.
Before
Ceea ce urmează să vezi mai jos reprezintă identitatea originală a clientului, așa cum ne-a fost prezentată la începutul colaborării.
Multe persoane tind să confunde branding-ul cu logo-ul, însă logo-ul este doar vârful aisbergului. Pe scurt, branding-ul înseamnă recunoașterea unui brand chiar și fără a-i vedea sigla.
After
Mai jos vei regăsi identitatea creată de KEMO.
Procesul
Brief
Procesul începe cu completarea unui brief detaliat, prin care colectăm toate informațiile esențiale despre brandul tău. Următorul pas este stabilirea unui singur meeting de discovery, unde clarificăm și aprofundăm toate detaliile menționate în brief.
Analiza concurentiala
Următorul pas în procesul nostru este realizarea unei analize concurențiale amănunțite, atât la nivel național, cât și internațional.
Research
Apoi, trecem la faza de research, care se desfășoară la nivel internațional. De ce optăm pentru analiza la nivel global? Răspunsul este simplu: în contextul internațional, un branding realizat corect începe de la un prag de 50.000 EUR. Prin acest research, ne concentrăm pe urmărirea trendurilor specifice nișei clientului, asigurându-ne că suntem în pas cu cele mai noi evoluții din domeniu.
Atribute brand
În cadrul procesului, ne dedicăm definirii și urmăririi atent a atributelor esențiale ale brandului, asigurându-ne că acestea reflectă în mod fidel identitatea și valorile pe care clientul dorește să le transmită.
Concept + Arhetipurile de brand
Procesul include definirea creativa a conceptului și arhetipului brandului, asigurându-ne astfel că identitatea brandului este nu doar unică, ci și aliniată cu viziunea și obiectivele sale pe termen lung.
Moodboard
Moodboard-ul este un aranjament de imagini selectate cu grijă pentru a evoca un anumit stil sau concept. Funcționează ca o prezentare vizuală sau un „colaj”, creat din imagini care se asociază strâns cu esența și valorile brandului în sine.
Deconstructia logo-ului
Următorul pas implică deconstrucția logo-ului. Așa cum vei observa, ne-am inspirat dintr-un detaliu comun tuturor panourilor solare, combinând acest element cu reprezentarea unei case, locul unde majoritatea panourilor sunt de obicei instalate
Logo propus
Logo-ul rezultat reflectă această inspirație, conturând o identitate vizuală distinctă care îmbină elementele tehnologice ale panourilor solare cu familiaritatea și confortul unei case.
Paleta de culori
În etapa de definire a paletarului de culori, mai jos vei regăsi culorile principale alese pentru brand, precum și nuanțele secundare și de contrast, toate selectate pentru a spori vizual identitatea brandului.
Fonturi
Procesul nostru include și definirea fonturilor principale, cât și a celor secundare, pentru a asigura coerență și impact vizual maxim în comunicarea brandului.
Familia de icoane
Etapa următoare în procesul nostru este definirea familiei de icoane, asigurându-ne că fiecare icoană este în armonie cu estetica generală a brandului și contribuie la consolidarea identității vizuale.
Dezvoltarea stilului vizual + mockup-uri.
Fără să avem stabilite clar regulile de brand, cum ar fi stilul, culorile și fonturile, nu ne-ar fi fost posibil să creăm materialele pe care le vei vedea mai jos.
Faza 2 - Creare website
Pentru acest proiect, am recomandat pachetul creare website Webflow PRO. Am demarat procesul prin completarea unui brief detaliat, urmat de un meeting de discovery, în cadrul căruia am stabilit împreună obiectivele specifice ale website-ului.
Este esențial să reținem faptul că fără un branding realizat corect, nu am fi putut crea site-ul așa cum este el acum. Practic, identitatea vizuală a fost fundamentul nostru, de la care am derivat regulile de folosire a culorilor, fonturilor și stilului vizual în designul site-ului.
Poti sa accesezi website-ul aici: www.nectariasolar.ro.
Faza 3 - Campanii platite Facebook si Google Ads
Odată ce am finalizat cu succes partea de branding și dezvoltarea website-ului, a venit momentul să recoltăm roadele muncii noastre și să punem în practică ceea ce am creat, începând să generăm vânzări. Mai jos vei găsi un screenshot cu primele noastre campanii plătite pentru Nectariasolar, unde am aplicat o strategie comprehensivă, incluzând crearea unui avatar de client și utilizarea calificărilor de tip BANT, precum și definirea NCAB (nevoie, caracteristici, avantaje, beneficii).
Acesta este un roadmap corect pentru un proces de succes. Indiferent daca o sa colaborezi cu noi sau nu, iti recomandam sa urmaresti atent calitatea serviciilor oferite si sa respecti pasii esentiali pentru cresterea business-ului tau.