Optimizare SEO Sibiu: Descoperă cum trebuie sa faci cu adevărat SEO pentru website-ul tău în Sibiu

SEO înseamnă să faci website-ul vizibil pentru motoarele de căutare. Este vorba despre a te asigura că oamenii îți găsesc conținutul atunci când caută cuvinte cheie legate de ceea ce oferi sau vinzi. Mai multe despre ce înseamnă SEO găsești aici.

Dacă experiența lor pe website nu este suficient de bună – dacă durează prea mult sau necesită prea mult efort se vor îndrepta către competitori.

Ce poți face ca acest lucru să nu se întâmple? Presupunem că ai găsit deja răspunsul în primul paragraf. SEO este o opțiune excelentă cu șanse maxime de a-ți crește notorietatea în mediul online. Dacă nu ai însă o înțelegere a ceea ce înseamnă cu adevărat optimizarea pentru motoarele de căutare și cum funcționează, atunci eforturile tale se pot dovedi zadarnice. 

Vrei să încerci singur înainte de a apela la un specialist? În regula! Am pregătit un ghid care te va ajuta să eviți greșeli comune de optimizare SEO Sibiu. 

1. Verifică cele mai importante părți ale website-ului tău

Este important să verifici următoarele componente ale website-ului tău și să le repari dacă este necesar:

  • Pagina principală, pagina de destinație și pagina de contact (dacă ai una).
  • Descrierea meta. Aceasta este ceea ce văd utilizatorii atunci când fac o căutare pe Google pentru numele companiei sau al produsului tău. Ar trebui să fie scurtă, dar și suficient de informativă, astfel încât să atragă atenția.
  • Titlul fiecărei pagini de pe website. Fiecare pagină are un titlu pe care îl poți edita în WordPress, accesând Setări > Setări de citire > Câmpul Titlu (sau Setări globale). Asigură-te că acest titlu conține cuvinte cheie relevante pentru subiectul articolului/paginii.
  • Eticheta H1. O etichetă H1 (heading 1) este de fapt o etichetă HTML folosită pentru titluri pentru a evidenția informațiile importante de pe o pagină web, cum ar fi titlurile din conținutul textului, listele sau linkurile către alte pagini din cadrul aceluiași site (exemplu: „optimizare SEO Sibiu”). Ar trebui să îl folosiți cu înțelepciune deoarece Google folosește aceste informații ca parte a algoritmului său de clasificare; prin urmare, utilizarea corectă poate contribui la îmbunătățirea clasamentului în timp – acest lucru înseamnă să folosești cuvinte cheie descriptive relevante pentru acele subiecte în loc de cuvinte generice. 

2. Adăugarea unui keyword pe fiecare pagină

  • Adaugă un cuvânt cheie pe fiecare pagină a website-ului.
  • Folosește același cuvânt cheie pe toată pagina, dar nu-l folosiți în exces. Acest lucru asigură faptul că Google știe exact ceea ce încerci să transmiți, fără a exagera și a îngreuna citirea conținutului de către vizitatori.
  • Asigură-te că acest cuvânt cheie apare în prima propoziție și, de asemenea, în eticheta de titlu pentru fiecare articol/pagină de pe website. Acest lucru este foarte important, deoarece Google citește mai întâi aceste două lucruri înainte de a decide dacă îl clasează sau nu suficient de sus pentru utilizatorii care caută produse ca ale tale.

3. Scrie mai multe meta tag-uri descriptive

Un meta tag este un fragment de cod care le indică motoarelor de căutare despre ce este vorba în conținutul publicat. Totuși, nu este o bucată de text oarecare; este o oportunitate de a adăuga mai multe informații la website într-un mod pe care Google îl poate citi și înțelege.

Acestea ajută motoarele de căutare să îți clasifice pagina și să determine cât de valoroasă este aceasta pentru potențialii clienți. Acest lucru le face să fie printre cele mai importante elemente atunci când vine vorba de obținerea unor poziții mai bune în SERPs (paginile de rezultate ale motoarelor de căutare).

4.  Actualizează paginile în funcție de ceea ce este important pentru afacerea ta

O altă greșeală frecventă este încercarea de a te clasifica pentru cuvinte cheie care nu contează sau care nu sunt relevante pentru afacerea ta. Doar pentru că ceva este popular, nu înseamnă că este calea cea mai bună de urmat.

Dacă ești o afacere locală care vinde cadouri legate de vin, atunci ai nevoie de o optimizare SEO Sibiu cât mai specifică. Să te concentrezi pe cuvinte cheie precum „vin”, „cadou” și „desfăcător de sticle de vin” va fi o pierdere de timp. Este mai bine să folosești termeni mai descriptivi precum „set cadou somelier” sau poate chiar ceva exact precum „sticlărie de calitate”.

5. Adaugă un link către website-ul tău de pe website-uri relevante din industrie

Cel mai bun mod de a obține link-uri către website-ul tău este de la alte website-uri din aceeași industrie care sunt relevante. De exemplu, dacă deții un hotel sau o pensiune, atunci folosește website-uri precum Booking, TripAdvisor pentru eforturi de creare de linkuri. Știm, pare evident, dar nu se face întotdeauna!

De asemenea, asigură-te că website-ul care se leagă către al tău este autoritar sau demn de încredere.

6. Folosește social media pentru a crește popularitatea

Social media este o modalitate foarte bună de a ajunge la oameni noi. Facebook, Twitter și Instagram sunt toate platforme care pot fi folosite pentru a-ți promova afacerea. Ar trebui să postezi conținut în mod regulat pe aceste platforme și să le folosești pentru a interacționa cu clienții care sunt interesați de produsul tău.

Conținutul trebuie să fie relevant pentru a atrage cât mai mulți urmăritori care să se transforme în clienți finali.

SEO este o modalitate bună de a obține mai mulți vizitatori

Este important de reținut faptul că toate aceste metode vor avea un impact asupra poziționării în motoarele de căutare, dar nu este singura cale prin care poți îmbunătăți performanța website-ului tău. Un profesionist în optimizare SEO Sibiu te poate ajuta să creezi strategii suplimentare care să îmbunătățească traficul și conversiile.

Dacă dorești să te asiguri că faci SEO corect și că obții cele mai bune rezultate posibile, programează chiar astăzi un audit gratuit cu echipa noastră de profesioniști SEO.

Leave this field blank