Top 3 lucruri importante pe care trebuie să le cunoști dacă vrei sa faci optimizare SEO Youtube

Dacă ești creator de video și vrei să ai mai multe vizualizări pe Youtube, cu siguranță ai văzut deja o mulțime de sugestii despre ce poți face pentru a-ți atinge obiectivele. Dar, cu atât de multe informații disponibile, cum știi ce să urmărești, ce este relevant și ce nu? Și mai ales, de unde începi?

În acest articol am descris cele mai importante lucruri pe care trebuie să le cunoască orice persoană care face optimizare SEO Youtube, astfel încât să fie pe drumul cel bun spre a obține rezultatele pe care le dorește. Dacă te numeri printre aceste persoane, rămâi lângă noi până la sfârșitul articolului.

1.  Importanța titlului în optimizare SEO Youtube

Hai să luăm un exemplu pentru a înțelege mai bine. Să spunem că lucrezi în domeniul medicinei dentare și vrei să afli cât mai multe lucruri despre cum au reușit medicii de peste hotare să descopere o nouă tehnică stomatologică revoluționară. Intri pe YouTube pentru că ești convins că acolo vei găsi interviurile de care ești interesat. Ce cauți prima dată? Numele tratamentului, bineînțeles. Observi că ai mai multe rezultate printre care „“Interviu cu echipa Dr. Williams” și “[Numele Tratamentului] – descoperirea echipei Dr. Williams”.

Ambele titluri sunt relevante, dar cu siguranță în cel de-al doilea, în care se regăsește și cuvântul cheie, vei găsi exact informațiile pe care le căutați.

Titlul videoclipului este unul dintre cele mai importante elemente de optimizare SEO Youtube. Acesta trebuie să fie scurt relevant și să atragă atenția vizitatorilor. Dar, la fel cum am văzut și în exemplul de mai sus, titlul trebuie neapărat să conțină și cuvântul cheie care să îl convingă pe client că acela este video-ul pe care îl caută.

2.  Optimizare SEO Youtube – Descrierea video-ului

Descrierea este o secțiune importantă a paginii de Youtube, care se poate vedea în dreptul unui video și care are rolul de a descrie conținutul. Aceasta trebuie să fie cât mai clară și cât mai ușor de înțeles. Este important sa aibă cuvinte cheie pentru că astfel Google se va concentra pe acestea și le va indexa în modul corect.

Deși nu există un număr magic de cuvinte sau caractere, specialiștii noștri SEO recomandă să ai cel puțin 160 caractere în descrierea video-urilor tale.

Descrierea trebuie să fie de asemenea interesantă și captivantă pentru că atât Google cât și utilizatorii sunt atenți și la calitatea conținutului, nu doar la cantitate.

Subiectul abordat în descrie trebuie să aibă legătură cu video-ul pe care vrei să îl promovezi, să fie conform termenilor impuși de Google și evident, să conțină bunele practici de optimizare SEO Youtube.

3.  Tag-urile sunt relevante în optimizare SEO Youtube?

Pe scurt, da! Tag-urile au și ele un impact masiv și fac parte din cele 3 lucruri pe care trebuie sa le ai în vedere atunci când faci optimizare SEO YouTube.

Acestea sunt elemente care descriu într-un singur cuvânt subiectul conținutului tău vizual ajutând astfel oamenii să găsească și să vizualizeze video-ul. Pentru optimizare SEO Youtube, este esențial să cunoști avatarul tău de client și să știi exact ce caută acesta atunci când vrea să vizualizeze genul de conținut pe care tu îl promovezi.

Echipa noastră te poate ajuta în optimizare SEO Youtube 

Dacă ai un canal de Youtube pe care vrei să îl promovezi, venim în ajutorul tău cu un audit gratuit. Vei beneficia de suportul unor specialiști cu ani de experiență în SEO care te vor ghida spre cele mai bune rezultate posibile atât pe Youtube cât și pe website sau canalele de Social Media.

Vrei să afli mai multe despre SEO și abonamentele noastre? Află totul printr-un singur click aici.

Leave this field blank