Top 5 lucruri importante pe care trebuie să le cunoști dacă vrei să faci optimizare SEO on page

Știi că website-urile sunt o modalitate excelentă de a crea o imagine afacerii tale și de a avea o prezență digitală. Știi, de asemenea, că SEO este o parte importantă a oricărei strategii de marketing digital și că poate duce la un trafic organic mai mare, care are potențialul de a fi mai valoros decât traficul plătit. Dar știi ce este optimizare SEO on page sau cum îți poate ajuta website-ul?

În acest articol vom discuta despre ce înseamnă optimizare SEO on page, de ce ar trebui făcută, cum trebuie făcută și cât timp trebuie investit pentru ca aceasta să dea roade.

Ce este optimizare SEO on page?

Pentru început, este important de reținut că SEO on page este ceea ce faci pe website sau pe blog pentru a-l face mai prietenos pentru motoarele de căutare. Cu alte cuvinte, prin optimizarea website-ului cu keywords și link-uri, poți crește șansele acestuia de a obține poziții bune în căutările Google.

După cum știi, website-urile sunt alcătuite din mai multe elemente precum: text, imagini, videoclipuri și așa mai departe. Atunci când aceste elemente sunt optimizate, faci SEO on-page.

De ce trebuie să faci optimizare SEO on page?

Nu poți face nimic în privința algoritmilor Google, dar poți controla website-ul tău astfel încât să ajungi printre “preferații” lor, iar asta înseamnă să te concentrezi asupra experienței utilizatorului.

Dacă dorești să te asiguri că website-ul tău este bine poziționat în motoarele de căutare, este timpul să începi să faci optimizare SEO on page.

Cum să faci SEO?

Optimizare SEO on page se asigură că tot conținutul de pe website se citește bine și include anumite elemente, astfel încât motoarele de căutare să știe la ce se uită atunci când îl parcurg și, în cele din urmă, să îl indexeze.

Cum îmi optimizez pagina pentru motoarele de căutare?

Răspunsul depinde de tipul de conținut pe care îl postezi, dar, în general, există cinci lucruri importante pe care ar trebui să le ai în vedere: utilizarea corectă a titlurilor, adăugarea URL-urilor unice, folosirea descrierilor, adăugarea meta tagurilor și a imaginilor.

1. Optimizarea etichetei de titlu

Etichetele de titlu sunt cea mai importantă parte legată de optimizare SEO on page. O etichetă de titlu este primul lucru pe care îl vede un motor de căutare atunci când navighează pe website-ul tău și este, de asemenea, ceea ce apare cu bold lângă URL în rezultatele căutării. Este important să reții că fiecare pagină ar trebui să aibă propria etichetă de titlu unică – acest lucru te va ajuta să eviți penalizările Google pentru conținut duplicat.

Etichetele de titlu ar trebui să includă cuvintele cheie vizate. Atenție însă la aspectele de spam ale linkurilor, nu vrem să “deranjăm” algoritmul Google.

2. Optimizarea paginii web: Optimizare URL

Optimizarea URL-ului crește probabilitatea ca acesta să fie găsit de motoarele de căutare. URL-urile sunt link-urile care apar în rezultatele căutărilor și au o importanță sporită pentru optimizare SEO on page. Acestea trebuie să conțină cuvintele cheie relevante pentru descrierea produselor sau serviciilor de pe acea pagină.

3. Optimizare SEO folosind meta descrieri

Meta descrierea conține în general aproximativ 160 de caracter. Aceasta este utilizată în rezultatele căutării și trebuie să fie unică, informativă și scurtă.

Iată câteva sfaturi de care ar trebui să ții cont:

  • Asigură-te că meta descrierile sunt clare, concise și relevante pentru conținutul paginii respective;
  • Folosește cuvinte cheie specifice – de exemplu, dacă descrii un articol despre cum să dresezi câinii, folosește cuvinte precum „dresaj” sau „dresaj canin”. Acest lucru te va ajuta să îmbunătățești rata de clicuri (CTR) din paginile de rezultate ale căutării.

4. Meta Tag-urile în optimizare SEO on page

Sunt textele care apar deasupra conținutului de pe website. De obicei, acestea sunt utilizate pentru a afișa lucruri precum titluri, subtitluri și titluri.

Motoarele de căutare Google folosesc meta tag-urile pentru a înțelege despre ce este vorba în pagina ta. Cel mai bun mod de a le optimiza este prin integrarea cuvintelor cheie care descriu conținutul paginii.

5. Adăugarea imaginilor pe website 

Conținutul media pe care alegi să îl adaugi pe pagina web, trebuie să aibă următoarele caracteristici:

  • Trebuie să fie relevante pentru conținut;
  • Să conțină informații relevante dar să nu fie folosite pentru a suplini lipsa de text;
  • Dimensiunea nu trebuie să fie prea mare pentru a nu provoaca timpi de încărcare lentă a paginii;
  • Titlurile imaginilor trebuie să fie optimizate SEO;
  • Trebuie create etichete Alt pentru fiecare imagine. Astfel, în cazul în care imaginea este stricată sau eliminată, să ai în continuare posibilitatea de a arăta motoarelor de căutare despre ce era vorba în imagine;
  • Utilizează marcajului schema pentru a indica tipul de conținut din imagini, cum ar fi persoane, locuri sau evenimente, utilizând instrumente de editare.

Bonus: Legături interne și externe

  • Legăturile interne sunt legături care duc la alte pagini de pe website.
  • Legăturile externe sunt legături către alte website-uri.

Principalul motiv pentru care ar trebui să folosești link-uri interne și externe este acela de a ajuta utilizatorii să navigheze eficient pe website-ul tău.

Acum știi de ce trebuie să faci optimizare SEO on page, știi cum să o faci și pe ce să te concentrezi mai întâi.

O optimizare SEO on page care satisface pe deplin motoarele de căutare nu se oprește la acești pași. Există multe aspecte importante, mai ales luând în considerare obiectivele diferite ale fiecărei afaceri. De aceea, KEMO îți oferă un audit gratuit cu experții SEO. Aceștia vor întocmi o strategie specifică pentru afacerea ta și te vor ajuta să atingi în timp rezultatele dorite. Click aici pentru mai multe detalii.

Leave this field blank