Top 3 lucruri importante pe care trebuie să le cunoști dacă vrei să faci optimizare SEO off page

Dacă ești în căutarea unei modalități de a crește traficul de căutare organică al website-ului tău, există multe strategii diferite care te pot ajuta să atingi acest obiectiv. Una dintre cele mai importante este optimizare SEO off page.

Ești în căutarea unei modalități de a-ți îmbunătăți clasamentul în motoarele de căutare? În acest caz, poate fi tentant să încerci tot ceea ce pare a fi funcțional. Dar dacă faci asta, cum vei ști ce te va ajuta cu adevărat?

Ca punct de plecare, iată trei lucruri pe care noi le-am testat și am observat că au ajutat website-urile clienților noștri să crească:

  1. A avea un blog activ – cu articole regulate și optimizate SEO
  2. Link-uri de la alte website-uri către al tău
  3. Strategie de social media

Toate acestea au ca scop final creșterea numărului de vizitatori ajunși pe website-ul tău prin intermediul link-urilor și mențiunilor.

În acest articol le vom descoperi pe fiecare în parte și cum ne pot ajuta la optimizare SEO off page.

1. Optimizare SEO off page – crearea awareness-ului prin articole de blog

SEO off page se referă la construirea unei reputații pentru brandul tău folosind strategii de marketing. Orice brand aflat la început de drum trebuie să se concentreze pe optimizare SEO off-page. Crearea unei conștientizări a produsului sau serviciului în cel mai plăcut mod posibil este absolut necesară la începutul călătoriei în mediul digital.

Când vine vorba de optimizarea SEO off page, cel mai bun mod de a începe este să te gândești la ce imagine ți-ar plăcea să le oferi oamenilor despre afacerea ta. Acest lucru înseamnă că este important să creezi un conținut excelent prin care să îi faci pe potențialii tăi clienți să te aleagă.

În primul rând, conținutul trebuie să fie optimizat înainte de a începe. Dacă nu este, calitatea site-ului nu va conta – nu va fi văzut de Google sau de alte motoare de căutare. Acest lucru înseamnă că ai nevoie de un instrument de cercetare a cuvintelor cheie și de un calendar editorial.

În al doilea rând, trebuie să te asiguri că acestea sunt folosite corect. Asta înseamnă că trebuie să faci corect cercetarea cuvintelor cheie și apoi să te asiguri că acestea sunt încorporate în strategia ta de conținut.

Dacă articolele tale descriu cum produsul tău este soluția ideală pentru probleme avatarului tău de client, atunci ești pe drumul cel bun.

2. Colaborările cu alte website-uri 

Legăturile de la alte website-uri credibile sunt considerate un factor important în algoritmul Google. Atunci când un website are un link către tine, este ca și cum ar spune „Hei, Google, merită să verifici acest website!”. Acest lucru te poate ajuta să te poziționezi pe primele locuri în motoarele de căutare Google pentru cuvinte-cheie vizate și să construiești încredere în rândul potențialilor tăi clienți.

Încearcă să obții linkuri de la cât mai multe website-uri relevante pentru domeniul tău (de exemplu, dacă deții o brutărie, o poți adăuga pe TripAdvisor cu link către website-ul tău). Aceste tipuri de website-uri vor putea să te ajute cu orice campanie SEO pe care o desfășori – fie că este vorba de construirea traficului sau de creșterea conversiilor.

Platformele de social media precum Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn și altele sunt instrumente excelente pentru crearea de linkuri, deoarece îți permit să împărtășești conținutul website-ului tău cu potențialii clienți.

Rolul social media în optimizare SEO off page

De asemenea, este posibil să folosești platformele sociale pentru a construi relații cu alte persoane și companii de-a lungul timpului. Acest tip de relații pot duce la colaborări sau parteneriate de lungă durată în care ambele părți să aibă de câștigat.

Este important de reținut că orice cont nou de social media sau postare pe blog trebuie să fie legat de website-ul principal pentru ca acesta să conteze atunci când vine vorba despre îmbunătățirea clasamentului în motoarele de căutare Google.

Pe lângă acești pași, echipa noastră te poate îndruma spre crearea unei imagini a brandului tău exact așa cum ți-o imaginezi. Află mai multe despre ce înseamnă SEO, programează-te la auditul gratuit și hai să ne cunoaștem!

Leave this field blank